Main Article Content
Article Details
Bareja-Wawryszuk Ola, Jarosław Gołębiewski, 2014: Economic Functions of Open-Air Trade in the Context of Local Food System Development, "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 16(6), 20-26.
Chechelski Piotr, 2015: Wpływ korporacji handlowych na polski rynek spożywczy, "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej", nr 2 (343), 3-15. (Crossref)
Church Jeffrey, Roger Ware, 2000: Industrial Organization: A Strategic Approach, Irwin McGraw-Hill, Boston.
Ciechomski Wiesław, 2010: Koncentracja handlu w Polsce i jej implikacje dla strategii konkurowania przedsiębiorstw handlowych, Wydawnictwo UE w Poznaniu, Poznań.
Ciechomski Wiesław, 2014: Handel targowiskowy w Poznaniu - diagnoza stanu rozwoju, preferencje klientów, tendencje zmian, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług w Poznaniu", nr 28, 25-46.
Dąbrowski Janusz, 1996: Handel targowiskowy fenomen polskiej transformacji, Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Warszawa.
Fresno José Manuel, Rolf Koops, 2000: Market Trading in Europe. Methodological guide for the analysis and enhancement of markets in public areas, Hague: Union Européenne du Commerce Ambulant (UECA).
Gonzalez Sara, Paul Waley, 2013: Traditional Retail Markets: The New Gentrification Frontier? "Antipode", vol. 45, no. 4, 965-983. (Crossref)
Hamulczuk Mariusz (red.), 2015: Struktury rynku i kierunki ich zmian w łańcuchu marketingowym żywności w Polsce i na świecie, Publikacje Programu Wieloletniego 2015-2019, IERIGŻ-PIB, Warszawa.
Karwat-Woźniak Bożena, 2013: Zmiany w formach sprzedaży produktów rolnych w gospodarstwach indywidualnych, Wydawnictwo IERiGŻ-PIB, Warszawa.
Kłosiewicz-Górecka Urszula, 2013: Struktura handlu detalicznego w Polsce a preferowane przez konsumentów miejsca zakupu FMCG, "Konsumpcja i Rozwój", nr 2(5), 133-145.
Kropiwnicki Jerzy, 2003: Fenomen bazarów, "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", nr 170, 107-120.
Momot Rafał, 2016: Rynek detalicznego handlu spożywczego w Polsce, Fundacja Republikańska, Warszawa, 1-34.
Powęska Halina, 2002: Przestrzenny wymiar handlu transgranicznego w Polsce w ostatniej dekadzie XX wieku, "Geopolitical Studies", nr 9, 5-118.
Rakowski Janusz, 2000: Targowiska i bazary jako problem społeczny, "Handel Wewnętrzny", nr 6, 23-27.
Stock James H., Mark M. Watson, 2007: Introduction to Econometrics, Addison Wesley, Boston.
Tremblay Victor, Carol H. Tremblay, 2012: New Perspective on Industrial Organization with Contributions from Behavioral Economics and Game Theory, Springer, New York. (Crossref)
Wrzosek Wojciech, 2002: Funkcjonowanie rynku, PWE, Warszawa.
Downloads
- Tomasz Kondraszuk, CHOSEN PROBLEMS OF ACCOUNTING FOR THE VAT IN THE FARMING , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 103 No. 1 (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Mariusz Hamulczuk, Cezary Klimkowski, The Connection Between Crude Oil Prices And Polish Wheat Prices , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 98 No. 3 (2011)
- Mariusz Hamulczuk, Price risk and volatility of prices and price ratios in agriculture , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 101 No. 4 (2014)
- Mariusz Hamulczuk, Cyclical changes in the Polish hog market , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 92 No. 2 (2006)
- Mariusz Hamulczuk, THE ACCURACY OF AGRICULTURAL BASELINE PROJECTIONS. EXAMPLE OF FAPRI MODEL AND THE WHEAT MARKET , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 98 No. 1 (2011)
- Stanisław Stańko, Mariusz Hamulczuk, SEASONALITY AND CYCLICAL NATURE OF PRICES AND THEIR RELATIONSHIPS IN PORK MARKETING CHAIN , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 102 No. 3 (2015)