Main Article Content
Article Details
Borowska Agnieszka, 2015: Wsparcie instytucjonalne sprzedaży bezpośredniej produktów rolnych w Polsce w latach 2007-2013 na przykładzie targowisk. "Marketing i Rynek", nr 8, 2015, 61-69.
CDR, 2014: Znaczenie sprzedaży bezpośredniej (marketingu bezpośredniego), przykładów dobrych i złych działań w zakresie marketingu, sprzedaży bezpośredniej i obsługi klienta w opinii uczestników szkoleń dla rolników i przedsiębiorców. Raport CDR w Brwinowie, Oddział w Krakowie, http://ksow.pl/fileadmin/user_upload/ksow.pl/.../raport_podsumowujacy.pdf, dostęp 15.01.2017.
Czubała Anna, 2001: Dystrybucja produktów. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 30.
Gołębiewski Jarosław, Ola Bareja-Wawryszuk, 2016: Znaczenie sprzedaży bezpośredniej w polskim rolnictwie. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 18(3), 85-88.
GUS, 2015: Rocznik statystyczny rolnictwa. Wydawnictwo GUS, Warszawa, 108.
Grosse Tomasz Grzegorz, Łukasz Hardt, 2010: Sektorowa czy zintegrowana, czyli o optymalnej strategii rozwoju polskiej wsi. Wydawnictwo "Pro Oeconomia", Fundacja Ewaluacji i Badań Ekonomicznych, Warszawa, 28.
Kapała Anna, Julian Kalinowski, Stanisław Minta, 2015: Sprzedaż bezpośrednia w Polsce na przykładzie produktów pochodzenia zwierzęcego. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 17(4), 116-122.
Parzonko Anna Justyna, 2016: Rezerwy zasobów pracy w rolnictwie w Polsce i możliwości ich wykorzystania. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 18(3), 292-297.
Ustawa z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego. Dz.U. 2014, poz. 1577, z późn. zm.
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 czerwca 2007 r. w sprawie dostaw bezpośrednich środków spożywczych. Dz.U. 2007, nr 112, poz. 774.
Rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 30 września 2015 r. w sprawie wymagań weterynaryjnych przy produkcji produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do sprzedaży bezpośredniej. Dz.U. 2015, poz. 1703.
Direct selling channels for small producers, www.agric.wa.gov.au, dostęp: 20.11.2016.
Sieczko Anna, 2015: Sprzedaż bezpośrednia produktów żywnościowych z gospodarstw rolnych. "Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu", 17(5), 246-251.
Wojciechowski Tadeusz, 2011: Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. Wydawnictwo Difin, Warszawa, 107.
www.wetgiw.gov.pl, dostęp: 16.10.2016.
Downloads
- Grażyna Polak, THE SOCIOECONOMIC ASPECT OF THE IMPLEMENTATION OF GENETIC RESOURCES CONSERVATION PROGRAMS OF SZTUMSKI AND SOKOLSKI COLDBLOODED HORSES , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 103 No. 3 (2016)
You may also start an advanced similarity search for this article.
- Anna Parzonko, Agricultural advisory services in the context of new institutional economics with a special attention to the theory of public goods , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 105 No. 2 (2018)
- Zofia Kołoszko-Chomentowska, Leszek Sieczko, ORGANIZATION AND RESULTS OF SMALL AGRICULTURAL HOLDINGS IN THE PODLASIE VOIVODESHIP , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 102 No. 1 (2015)
- Kinga Noras, Leszek Sieczko, EVALUATION OF THE LEVEL AND WAY OF USING INFORMATION TECHNOLOGIES BY STUDENTS OF THE AGRICULTURAL PROFESSIONAL TECHNICAL SCHOOL BASED ON SURVEY , Annals of Agricultural Economics and Rural Development: Vol. 102 No. 2 (2015)