Main Article Content
Article Details
Ałaszkiewicz Anna, 2015: Content marketing, [w] Poradnik dla internetowego reklamodawcy, Iwona Półog, Maciej Gałecki, Marcin Pawłowski, Wojciech Wietecha (red.), IAB Polska, s. 33-39.
Beitzel Steven M., Jensen Eric C., Chowdhury Abdur, Frieder Ophir, Grossman David, 2007: Temporal Analysis of a Very Large Topically Categorized Web Query Log, „Journal of the American Society for Information Science and Technology”, Vol. 58, Issue 2, pp. 166-178. doi: 10.1002/asi.20464. (Crossref)
Berliński Bartosz, 2017: Nowości w SEO, „Sprawny.marketing”, nr 2(2), s. 7.
Berman Ron, Katona Zsolt, 2013: The Role of Search Engine Optimization in Search Marketing, „Marketing Science”, Vol. 32, Issue 4, pp. 644-651. doi: 10.1287/mksc.2013.0783. (Crossref)
Bocchi Enrico, De Cicco Luca, Rossi Dario, 2016: Measuring the Quality of Experience of Web users, „ACM SIGCOMM Computer Communication Review”, Vol. 46, Issue 4, pp. 8-13. https://doi.org/10.1145/3027947.3027949 (Crossref)
Chabior Barbara, 2017: Nie ma SEO bez dobrego content, czyli jak pisać pod Google’a, „Raporty interaktywnie.com – Content marketing”, s. 33-40.
Cebi Selcuk, 2013: Determining importance degrees of website design parameters based on interactions and types of websites, „Decision Support Systems”, Vol. 54, Issue 2, pp. 1030-1043. https://doi.org/10.1016/j.dss.2012.10.036 (Crossref)
Dwornik Bartłomiej, 2017: Kontent jest królem, a jakość królową, „Raporty interaktywnie.com – Content marketing”, s. 42-48.
Egri Gokhan, Bayrak Coskun, 2014: The Role of Search Engine Optimization on Keeping the User on the Site, „Procedia Computer Science”, No. 36, pp. 335-342. https://doi.org/10.1016/j.procs.2014.09.102 (Crossref)
Holliman Geraint, Rowley Jennifer, 2014: Business to business digital content marketing: marketers’ perceptions of best practice, „Journal of Research in Interactive Marketing”, Vol. 8, Issue: 4, pp. 269-293. doi: 10.1108/JRIM-02-2014-0013 (Crossref)
Iwanek Łukasz, 2015: Marketing w wyszukiwarkach [w] Poradnik dla internetowego reklamodawcy, red. Iwona Półog, Maciej Gałecki, Marcin Pawłowski, Wojciech Wietecha, IAB Polska, s. 4-8.
Jansen Bernard J., Spink Amanda, Koshman Sherry, 2007: Web Searcher Interaction with the Dogpile.com Metasearch Engine, „Journal of the American Society for Information Science and Technology”, Vol. 58, Issue 8, pp. 744-755. https://doi.org/10.1002/asi.20555 (Crossref)
Killoran John B., 2013: How to Use Search Engine Optimization Techniques to Increase Website Visibility, „IEEE Transactions on Professional Communication”, Vol. 56, Issue 1, pp. 50-66. https://doi.org/10.1109/TPC.2012.2237255 (Crossref)
Król Karol, 2015: Funkcjonalność oraz funkcje witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych, „Ekonomia i Zarządzanie”, nr 7(1), s. 343-355.
Król Karol, 2016: Wpływ optymalizacji witryn internetowych na promocję turystyki wiejskiej w sieci, „Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych – Problems of Small Agricultural Holdings”, nr 3, s. 57-71. https://doi.org/10.15576/PDGR/2016.3.57 (Crossref)
Król Karol, 2017a: Wydajność witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych, „Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich”, nr 104(3), s. 33-43. https://doi.org/10.22630/RNR.2017.104.3.19 (Crossref)
Król Karol, 2017b: Wybrane formy internetowych rekomendacji w promowaniu agroturystyki, „Zagadnienia Doradztwa Rolniczego”, nr 4(90), s. 27-39.
Król Karol, 2017c: Konwersja celu w internetowej sprzedaży produktów turystyki wiejskiej, „Problemy Drobnych Gospodarstw Rolnych – Problems of Small Agricultural Holdings”, nr 2, s. 33-40. http://dx.doi.org/10.15576/PDGR/2017.2.33 (Crossref)
Król Karol, 2017d: Witryny i aplikacje mobilne w promocji gospodarstw agroturystycznych, „Zeszyty Naukowe Polityki Europejskie, Finanse i Marketing”, nr 18(67), s. 58-72. http://dx.doi.org/10.22630/PEFIM.2017.18.67.23 (Crossref)
Król Karol, 2018: Synergia kanałów marketingowych w internetowej promocji agroturystyki, „Marketing i Rynek”, nr 3, s. 32-36.
Król Karol, Halva Jozef, 2017: Measuring efficiency of websites of agrotouristic farms from Poland and Slovakia, „Economic and Regional Studies”, nr 10(2), s. 50-59. (Crossref)
Król Karol, Zdonek Dariusz, 2017: Jakość witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych małopolski według wybranych miar syntetycznych, „Zeszyty Naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie”, nr 102, s. 169-177. (Crossref)
Król Karol, Zdonek Dariusz, Gorzelany Julia, 2017: Wartość informacyjna domeny internetowej, „Marketing i Rynek”, nr 3, s. 24-32.
Kukuła Karol, Bogocz Danuta, 2014: Zero Unitarization Method and Its Application in Ranking Research in Agriculture, „Economic and Regional Studies”, Vol. 7, Issue: 3, pp. 5-13.
Lee Younghwa, Kozar Kenneth A., 2012: Understanding of website usability: Specifying and measuring constructs and their relationships, „Decision Support Systems”, Vol. 52, issue: 2, pp. 450-463. https://doi.org/10.1016/j.dss.2011.10.004 (Crossref)
Luna-Nevarez Cuauhtemoc, Hyman Michael R., 2012: Common practices in destination website design, „Journal of Destination Marketing & Management”, Vol. 1, Issue: 1-2, pp. 94-106. https://doi.org/10.1016/j.jdmm.2012.08.002 (Crossref)
Malaga Ross A., 2007: The Value of Search Engine Optimization: An Action Research Project at a New E-Commerce Site, „Journal of Electronic Commerce in Organizations”, Vol 5, Issue: 3, 68-82. https://doi.org/10.4018/jeco.2007070105 (Crossref)
Ocetkiewicz Robert, 2017: Mobile napędza wzrosty w SEO i SEM, „Raporty interaktywnie.com – Content marketing”, s. 9-13.
Ostachowski Mateusz, 2015: Mechanizm działania wyszukiwarki [w] Poradnik dla internetowego reklamodawcy, red. Iwona Półog, Maciej Gałecki, Marcin Pawłowski, Wojciech Wietecha, IAB Polska, s. 9-15.
Rempel Hannah Gascho, Bridges Laurie, 2013: That was then, this is now: Replacing the mobile-optimized site with responsive design, „Information Technology and Libraries”, Vol. 32, Issue: 4, pp. 8-24. (Crossref)
Shih Bih-Yaw, Chen Chen-Yuan, Chen Zih-Siang, 2013: Retracted: An Empirical Study of an Internet Marketing Strategy for Search Engine Optimization, „Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries”, Vol. 23, Issue: 6, pp. 528-540. https://doi.org/10.1002/hfm.20348 (Crossref)
Suchy Łukasz, 2017: Jak zatrzymać spadek ruchu i osiągnąć wymarzone efekty w SEO – case study apteka.pl, „Raporty interaktywnie.com – Content marketing”, s. 28-32.
Trzcieliński Stefan, Frontczak Tomasz, 2003: Wykorzystanie potencjału wyszukiwarek internetowych w marketingu, „Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej Organizacja i Zarządzanie”, nr 37, s. 1-12.
Woźniak Maciej, 2015: Budowanie popularności serwisu działania off-site [w] Poradnik dla internetowego reklamodawcy, red. Iwona Półog, Maciej Gałecki, Marcin Pawłowski, Wojciech Wietecha, IAB Polska, s. 26-32.
Wróblewski Dariusz, Bederski Krzysztof, 2009: Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW, „Scientific Bulletin of Chełm Section of Mathematics and Computer Science”, No. 1, pp. 187-194.
Yalçýn Nursel, Köse Utku, 2010: What is search engine optimization: SEO? „Procedia-Social and Behavioral Sciences”, No. 9, pp. 487-493. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2010.12.185 (Crossref)
Żytko Łukasz, 2015: Optymalizacja serwisu internetowego działania on-site [w] Poradnik dla internetowego reklamodawcy, red. Iwona Półog, Maciej Gałecki, Marcin Pawłowski, Wojciech Wietecha, IAB Polska, s. 17-25.
Downloads
- Agnieszka Strzelecka, Agnieszka Kurdyś-Kujawska, Danuta Zawadzka, Wpływ czynników endogenicznych na prawdopodobieństwo dzierżawy gruntów przez gospodarstwa rolne w Polsce , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 105 Nr 2 (2018)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.
- Karol Król, Przystępność percepcyjna internetowych ofert turystyki wiejskiej , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 105 Nr 1 (2018)
- Karol Król, Audyt dostępności witryn internetowych małopolskich gmin wiejskich , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 103 Nr 1 (2016)
- Karol Król, Globalne zmiany technologiczne i ich wpływ na promocję agroturystyki w internecie , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 103 Nr 3 (2016)
- Karol Król, Wydajność witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 104 Nr 3 (2017)