Alternatywne formy komunikacji kancelarii prawnych z grupami otoczenia

Main Article Content

Agnieszka Werenowska


Słowa kluczowe : public relations, marketing, kancelarie prawne, wizerunek, promocja, komunikowanie
Abstrakt
W opracowaniu przedstawiono sposoby promocji wykorzystywane przez kancelarie prawne. Ukazano również prawne aspekty związane z promocją usług prawnych. Public relations stały się nieodłącznym elementem zarządzania każdego przedsiębiorstwa, szczególnie w procesie kreowania wizerunku jednostek organizacyjnych. Rozwój gospodarczy doprowadził do poszerzenia obszarów, w których wykorzystywane są public relations. Usługi z zakresu prawa, upowszechnienie informacji o ich dostępności niezbędne są również na obszarach wiejskich, a szczególnie w sferze agrobiznesu.

Article Details

Jak cytować
Werenowska, A. (2009). Alternatywne formy komunikacji kancelarii prawnych z grupami otoczenia. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa I Rozwoju Obszarów Wiejskich, 96(4), 215–225. https://doi.org/10.22630/RNR.2009.96.4.84
Bibliografia

Black S. 2003: Public relations. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.

Bobrowicz M. 2001: Marketing usług prawniczych. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.

Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dn. 2.04.199., Dz.U. 1997.78.483.

Ławicki J.S. 2005: Marketing sukcesu - partnering. Wydawnictwo Difm, Warszawa.

Obrębski T. 2002: Kapitał ludzki w Polsce. [W:] Perspektywy rozwoju kapitału ludzkiego jako czynnika wzrostu gospodarczego Polski. L Białoń., C. Pietras, T. Obrębki, S. Marciniak, (red.). Politechnika Warszawska, Warszawa, s. 44.

Ociepka B. (red.) 2003: Public relations w teorii i praktyce. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.

Ries L. 2004: Upadek reklamy i wzlot public relations. PWE, Warszawa, s. 207.

Rozwadowska B. 2002: Public relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy. Wyd. Studio EMKA, Warszawa, s.15.

Skrzypek D. 2000: Jakość i efektywność. Wyd. UMCS, Lublin, s. 285.

www.kw.biznesnet.pl

www.bip.kirp.pl

www.edukacjaprawnicza.pl

www.gazetaprawna.pl

www.info_pr.pl

www.konsultanciinfo

www.goldenline.pl

Zasady Etyki Radcy Prawnego

Zbiór zasad etyki adwokackiej i godności zawodu. Kodeks Etyki Adwokackiej. Uchwała nr 2/XVIII/ 98 ze zmianami wprowadzonymi uchwałą Naczelnej Rady Adwokackiej nr 32/2005 z 19 listopada 2005 r.).

Statystyki

Downloads

Download data is not yet available.