Main Article Content
Article Details
Black S. 2003: Public relations. Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
Bobrowicz M. 2001: Marketing usług prawniczych. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa.
Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dn. 2.04.199., Dz.U. 1997.78.483.
Ławicki J.S. 2005: Marketing sukcesu - partnering. Wydawnictwo Difm, Warszawa.
Obrębski T. 2002: Kapitał ludzki w Polsce. [W:] Perspektywy rozwoju kapitału ludzkiego jako czynnika wzrostu gospodarczego Polski. L Białoń., C. Pietras, T. Obrębki, S. Marciniak, (red.). Politechnika Warszawska, Warszawa, s. 44.
Ociepka B. (red.) 2003: Public relations w teorii i praktyce. Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.
Ries L. 2004: Upadek reklamy i wzlot public relations. PWE, Warszawa, s. 207.
Rozwadowska B. 2002: Public relations. Teoria. Praktyka. Perspektywy. Wyd. Studio EMKA, Warszawa, s.15.
Skrzypek D. 2000: Jakość i efektywność. Wyd. UMCS, Lublin, s. 285.
www.kw.biznesnet.pl
www.bip.kirp.pl
www.edukacjaprawnicza.pl
www.gazetaprawna.pl
www.info_pr.pl
www.konsultanciinfo
www.goldenline.pl
Zasady Etyki Radcy Prawnego
Zbiór zasad etyki adwokackiej i godności zawodu. Kodeks Etyki Adwokackiej. Uchwała nr 2/XVIII/ 98 ze zmianami wprowadzonymi uchwałą Naczelnej Rady Adwokackiej nr 32/2005 z 19 listopada 2005 r.).
Downloads
- Dionizy Niezgoda, Uwarunkowania rentowności gospodarstw rolnych zróżnicowanych pod względem ich wielkości ekonomicznej , Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich: Tom 96 Nr 4 (2009)
Możesz również Rozpocznij zaawansowane wyszukiwanie podobieństw dla tego artykułu.